معرفی سایت digitalenterprise.org
چهارشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۳۱ ب.ظ
یک سایت آموزشی ایجاد شده توسط مایکل راپا که بررسی بسیاری از فرصت ها و چالش های مدیران در دنیای فزاینده دیجیتالی است.
با انتشار گسترده رایانه های رومیزی ، اینترنت و شبکه جهانی وب طی یک دهه گذشته ، بیشتر و بیشتر آنچه یک شرکت مدرن هر روز انجام می دهد شامل حرکت بیت های الکترونیکی اطلاعات است. اطلاعات مربوط به مشتری ، اطلاعات مربوط به کارمندان ، اطلاعات مربوط به محصول و در واقع ، هنگامی که محصول اطلاعاتی است (موسیقی ، فیلم ، تصاویر ، اخبار ، ادبیات ، و غیره) ، بخشی از خود محصول است.
از این نقطه نظر ، شرکت مدرن از نظر آنچه که هست و آنچه انجام می دهد ، "دیجیتالی" می شود. این دوره به جنبه دیجیتالی شرکت می پردازد و موضوعاتی از جمله:
نحوه طراحی فرایندهای تجاری مجازی که کاربر پسند باشند؛
نحوه سنجش عملکرد و اثربخشی؛
نحوه درک مدلهای تجاری
نحوه تغییر بازار با مهاجرت بیشتر مصرف کنندگان آنلاین؛
تکنیک های اتوماسیون فرایندهای تجاری؛
چگونه برای جلوگیری از درگیری کانال و سوء استفاده از هم افزایی کانال؛
چگونه می توان اعتماد به نفس رابط واسطه را تقویت کرد.
چگونگی مدیریت ایمن شرکت دیجیتال؛
نحوه محافظت از مالکیت معنوی دیجیتال؛
نحوه عملکرد آنلاین با روشی اخلاقی
ساختار سایت :
سایت به پانزده موضوع بحث یا "ماژول" تقسیم شده است. موضوعات شامل طیف گسترده ای از موضوعات مورد توجه مدیران شرکت دیجیتال به ترتیب زیر است:
1. معرفی
2. مرور در وب
3. طراحی دیجیتال
4- وب آنالیتیکس
5- مدلهای تجاری
6. بازارهای دیجیتال
7. خودکار دیجیتال
8. مزایده و قیمت گذاری پویا
09. درگیری کانال
10. اعتماد به فضای مجازی
11. امنیت
12. حریم خصوصی داده ها
13. مالکیت معنوی
14- حکومت
15. اخلاق
هر ماژول همان ساختار اساسی را دارد. توضیحی در مورد مبحث وجود دارد که موضوعات مورد بحث را برجسته می کند. علاوه بر این ، هر ماژول دارای چندین بخش فرعی با پیوندهایی به انواع منابع آموزشی است. ماژول ها به طور مداوم در طول سال به روز می شوند
جدول قرار گرفته شده در خود سایت که به توضیح مدل های مختلف میپردازد به صورت زیر است
۹۹/۰۳/۲۱